Wednesday, March 30, 2011

vaiva assessment in medical and neurological condition



TERTEKAN .

senak otak bila dengar tajuk subject ni . yayayaa aku dah lepas vaiva . sama dgn zati sahaja . know what ? yes aku dapat jawab ! 1/5 soalan yang aku pick dengan tangan aku sendiri , nak nganga je ? hell no lahh . aku harap semua tu tak pernah berlaku sebenarnya . oh berikutnya adalah soalan yang aku dapat .

1 - list cotnab iten in sensory motor

2 - explain about assessment of cranial nerve I and VI ( aku tak tahu VI tuberapa, enam rupanya, malu aku tnya mr. jaya .

3 - explain the procedure of tinetti's assessment .

4 - explain about cotnab written test .

5 - explain about S.O.A.P notes .

senang je kann ? tapi ntah la, bila pandang muka jaya boleh plak terbang semua idea aku , so tu lahh penamatnya . satu markah untuk kehadiran . LMAO .

aku ada terdengar, ada prang yang dapat pick soalan lain bila dia tak dapat jawab . betul ke ? if yes knp aku tak dapat ? hoho tadek rezeki mungkin . malas cakap bnyak . dota lai .

adios .


No comments: