Sunday, November 27, 2011

Korang rindu aku tak?

Assalamualaikum.

Khas untuk:
Zati Sahaja, Mira Sahaja, Rara Sahaja, Caca Aldama, 
Aishah Suda dan Zan Suda.


Been a long time is it?
Hmmmm. Korang, aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :'(
Aku sorang-sorang weh kat Melaka. Kesian kan lah aku wehh. Korang semua berteman. Aku?
Hmmm. Datang lah weh tengok aku. Sumpah aku sunyi tanpa korang. Hmmm. 


Macam macam yang kita dah lalui sama sama. 
Semua benda yang aku buat, selalunya korang ada.
Macam mana ganasnya aku tidur pon korang tahu. Hinggalah bau kentot aku.
Korang jugak yang sabar menahan. Sekarang?
Aku sorang-sorang. Ada orang lain pon tak sama macam korang.
Aku rindu korang. Sumpah aku rindu.
Ye aku tahu aku dah ulang banyak banyak kali.
Tapi Tuhan je yang tahu ape aku rasa. 
Korang kawan. Korang lah kakak. 
Bila korang takde, hidup aku macam apetah.

Kalau korang free nanti meh lah turun Melaka eh? Aku tunggu korang kat sana.
Nanti aku bagi alamat rumah sewa aku.


And and, 
Aimishyuuuuuuuu Sahaja & Suda <3

Friday, November 11, 2011

missingthememoriesofus

im an typical malay women who dont know how to write & how to express .
im just being here because i care .