Tuesday, November 20, 2012

What say yu?

Lelaki yang ...


Rupa
1.cute : HAHA, hai adik. comel :3
2.hensem : Nice to see meyh, sapa taknak? Tell me la. 
3.macho : Hmmm, i loike :3 tapi barang dia cuci muka bagai, mesti lagi bnyk dari aku. HAHA
4.putih : Tak penting punn -_-
5.dagu panjang : Ada kan yang hensem dagu panjang? Takda isu pun aku. Aumm :3 HAHA

Sifat
1.sopan : Kalau macam tu, mesti aku nampak kejam. Tapi okay la, atleast theres someone reminds aku untuk jadi sopan. HAHA
2.beriman : Wadehel, sapa taknak? Yu tell me laa.
3.garang : Garang sikit boleh, garang bnyk aku nangis nanti. Aku kan manja:3 *okay aku tipu. HAHA
4.smoker : Hadeih, aku dah macam lelah ni. Tapi okay la, jgn fogging depan muka gua, gua kaki lu.
5.serius : Boleh la, jgn marah aku kalau aku tak serius. Hikhik

Gaya
1.smart : Ok la smart, sapa taknak? Yu tell me la!
2.messy : Jadi isu pulak kalau aku jawab ni -_- 
3.stylo : Nak stylo takat mana bangg? Kau kalau bg aku duit lagi bagus *mataduitan
4.simple : Simple nanti macam aku dahh. Dua2 selekeh. Hamekkao
5.seksi : Pakai skirt ke? HAHA. 

Kerjaya
1.doktor : Busy kan, gimme money then its okay laaa *mataduitanlagi
2.engineer : Yes yes, boleh boleh. Hikhik
3.office : Boringgg. Tapi okay what. Ada cuti rara kata. HAHA
4.polis/askar : Haihh isu isu. Okay kot -_-
5.business man : Ini aku suka, boleh pakai hummer:3 HAHAHA nate rara.

Negeri 
- Adoi, belum fikir lagi meyh. Yu tell me laaa...



So, aku buat ini, demi rara yang ku kasihi. -_- HAHA.
Rindu korang lah pulakkk. 

No comments: